A Casa Graupera des de fa 130 anys elaboren postres tradicionals, xocolates, galetes, neules i torrons… I moltes altres delícies que trobareu exposades a la seva botiga del carrer de Sant Simó de Mataró o a la seva botiga online www.graupera.com.
L’any 1993, van tenir la idea de dissenyar un torró diferent cada Nadal, una aposta divertida, entusiasta i una manera de compartir il·lusions. Sorprendre cada any amb sabors diferents inspirats en temàtiques variades és tot un repte que motiva a Casa Graupera i durant aquests temps no han parat de fer originals torrons.
Torró Creació 2025
En aquests 130 anys, Casa Graupera mai han deixat de fer ha estat el seu producte estrella, la Neula. L’ofici de Neuler i la seva màgia els ha acompanyat al llarg de cinc generacions en aquests tres segles, per tant el torró Creació de l’any 2025 tenia que ser dedicat a la Neula. Amb pols de màgia han actualitzat un dels seus torrons més antics amb gairebé 30 anys d’existència, el Torró de Neula, fent-lo més cremós i cruixent que mai. I a sobre hi trobareu la vareta de Casa Graupera, “una Neula feta a mà”. Aquest Nadal, no us perdeu les creacions de Casa Graupera, tot un referent.


