Lliurament a entitats solidàries de la recaptació íntegra del concert de Nadal de l’Obra Social de Caixa Laietana

Text: Redacció
2037

El president de Caixa Laietana, Josep Ibern, va fer entrega dels 11.280 euros recaptats a Càritas i a la Fundació Sant Joaquim, dues entitats solidàries de la capital del Maresme compromeses amb les persones més necessitades.

En l’acte d’entrega, el passat 13 de gener, per part de les dues entitats van ser-hi presents el director de Càritas Mataró, Antoni Vilà, i el president de la junta executiva de la fundació Sant Joaquim, Josep Benet.

El concert de Nadal que va organitzar l’Obra Social de Caixa Laietana el passat 21 de desembre a la Basílica de Santa Maria va reunir unes 600 persones. Va comptar amb la batuta de Josep Vila i Casañas, un dels directors més reconeguts de Catalunya i l’Estat espanyol i es va oferir un repertori de diversos temes nadalencs a càrrec de L’Orfeó Català i La Cobla Sant Jordi. Segons van valorar els organitzadors de l’acte, “va ser un acte molt emotiu, d’alt nivell i que va fer aixecar dels seus bancs al públic assistent”.

La xifra recaptada, 11.280 euros, es va lliurar íntegrament a parts iguals a Càrites i a la Fundació Sant Joaquim. El president de Caixa Laietana, Josep Ibern, va explicar que enguany s’havia augmentat un 38% la recaptació. També va afegir que “S’ha demostrat que a Mataró la solidaritat existeix”.

COMPARTIR