Uñó presenta el torró d’autor més atrevit amb el ceramista Joan Serra

Text: Redacció
653

Uñó presenta el torró d’autor del 2024, que compta amb la xocolata negra com a protagonista, un cruixent de neules i incorpora el caramel salat de taronja. L’ha elaborat el ceramista mataroní Joan Serra, amb formes punxegudes sobre la base del torró.

La Pastisseria Uñó s’uneix amb el ceramista mataroní Joan Serra pel torró d’autor d’aquest 2024. El resultat és una explosió de sabors que combinen el caramel salat amb pols de taronja, un cruixent de neules i un trufat de xocolata negra al 70% amb una forma atrevida de bonys sobre la base.

Està pensat perquè hi hagi dos gustos i tres textures diferents: la de la carcassa, la trufa que es fon i el cruixent de neules. Tot plegat amb la combinació de dolç i salat, que culmina amb uns petits bonys a la part superior del torró, en què hi ha el caramel salat.

L’aliança entre el pastisser Claudi Uñó i Joan Serra dona com a resultat un torró molt ceràmic, inspirat en una obra de Serra, amb un únic requisit previ per part del ceramista, que era el de combinar la taronja i la xocolata com a gust principal. Aquest és el 28è any que des d’Uñó aposten pel torró d’autor amb un artista local, una tradició que fa confluir l’art de la pastisseria i altres disciplines i permet assaborir-les.

 

COMPARTIR