XVII edició de la Fira de la Cirera d’en Roca

Text: Redacció
975

Arenys de Munt impulsa novament la XVII edició de la Fira de la Cirera d’en Roca així com les seves Jornades Gastronòmiques. Un any més, qui s’hi acosti podrà tastar les delícies elaborades amb aquest preuat producte de la terra. Únic en el seu gènere.

La Fira de la Cirera d’en Roca se celebrarà el proper 24 de juny a partir de les 18 h. Una vintena de productors vendran les cireres a la Riera,  diverses actuacions, fira artesana, puntaires a la plaça,  i el tradicional concurs d’escopir pinyols pels que tinguin més bufera animaran aquest esdeveniment.

D’altra banda, els restaurants d’Arenys de Munt celebraran les Jornades Gastronòmiques de la Cirera d’en Roca del 18 de juny al 17 de juliol, realitzant plats especials dedicats a aquesta fruita.

La cirera d’en Roca, producte exclusiu i singular d’Arenys de Munt, es caracteritza per tenir una carn forta, de color groc i vermell, dolça i àcida a la vegada i amb propietats organolèptiques.  Actualment és considera un valuós producte de la terra.

COMPARTIR