Èxit de vendes i d’assistència per al Grup Quadis al Saló de l’Automòbil

Grup Quadis.
837

Quadis, empresa capdavantera en venda i reparació de vehicles d’Espanya, ha apostat un any més pel Saló de l’Automòbil de Barcelona amb la creació de dos estands propis: Cars Gallery (Aston Martin, Bentley, Ferrari i Maserati) i Dream Motors (Lancia i Jeep), i amb la presència en els estands de nou marques més. Quadis es va encarregar del muntatge de l’estand de KIA i va tenir comercials en els estands de Mercedes i Smart, Audi, Volkswagen, Seat, Nissan, Honda, Land Rover i Jaguar.

La valoració del Saló 2013 per al Grup Quadis és absolutament positiva, tant per l’índex de visitants rebuts en els espais de la marca com per les gestions tancades al final del certamen, havent tramitat més de 750 comandes de cotxes. Cal destacar l’interès percebut i les gestions iniciades per a la compra de models que encara no estan al mercat, com el Mercedes GLA i el Maserati Ghibli.

La 37a edició del Saló de Barcelona ha portat alguns personatges populars als espais de Quadis, com per exemple David Bustamante, que prèviament a la seva actuació en directe va passar per l’estand de Cars Gallery per conèixer de prop les novetats de les marques Premium. Així mateix, l’estand de Kia va reunir les estrelles de l’ACB, comptant-se, entre d’altres, amb José Manuel Calderón, CJ Wallace, Marcelinho Huertas, Marko Todorovic, Mou Sené o l’equip del Cajasol complet. Un altre aspecte destacat del saló va ser la concentració de membres del Club Lancia Integrale amb els seus cotxes de col·lecció en l’estand de Dream Motors. A més, durant la Nit Vip aquest estand va rebre també representants de les principals institucions italianes de la ciutat de Barcelona.

COMPARTIR