
Milers d’americans tindran pròximament en els seus telèfons mòbils el joc musical L-Fun 45, desenvolupat per l’empresa mataronina Dolores Entertainment. La companyia ha arribat a un acord amb la plataforma de jocs interactius PlayPhone perquè el joc sigui en els aparells de les companyies telefòniques amb les que tenen conveni als Estats Units. És la primera gran acció d’internacionalització d’una empresa que va néixer fa prop de tres anys i que durant el darrer any ha doblat la seva plantilla de treballadors, passant de tres a sis. Dolores Entertainment afronta ara un 2013 esperançador, en el qual preveu llançar al mercat dos nous productes amb què també esperen crear tendència.
L-Fun 45 és el joc més premiat de Dolores Entertainment. Entre els guardons, el més destacat va arribar el mateix any del seu llançament. El 2011 va ser el segon millor joc musical per a telèfons mòbils dels ‘Best App Ever Awards’, uns premis que anualment organitza una prestigiosa pàgina web britànica. Ara el joc es torna a llançar gràcies a un acord amb una companyia americana.
Dolores Entertainment ha arribat a un acord amb la plataforma de jocs interactius PlayPhone perquè el joc L-Fun 45 sigui en els telèfons de les companyies de telefonia mòbil amb les quals PlayPhone té conveni als Estat Units. El joc va arribar en el seu moment àlgid a les 300.000 descàrregues i amb aquest projecte d’internacionalització es preveu superar la barrera del milió d’usuaris.
A banda de col·locar al mercat productes propis, la internacionalització també arriba gràcies als encàrrecs que arriben de l’estranger per al desenvolupament parcial o total d’aplicacions d’altres companyies. “Som la mà barata d’Europa”, assegura un dels socis de Dolores Entertainment, Dani Navarro. “Hem d’aprofitar aquesta cara de la crisi”, diu. Actualment, l’empresa treballa també amb empreses d’Alemanya i Finlàndia.


